Bli medlem

För att ta del av ridskoleverksamheten måste du vara medlem i Lagga Fältrittklubb. Självklart kan du vara medlem även om du inte rider på ridskolan. Om du tävlar för klubben vill vi också att du är medlem.

Vad ditt medemskap betyder för föreningen:

• För varje medlem får klubben bidrag så att vi kan utveckla och göra verksamheten ännu bättre.
  • Du stöder den verksamhet som drivs av klubben, till exempel tävlingar och barn- och ungdomsaktiviteter.

Vad föreningen gör för dig som medlem

• Föreningens olyckfallförsäkring gör så att du är försäkrad under ridning, den tid du befinner dig i stallet samt på väg till och från stallet.
  • Du får tidningen Häst och Ryttare, som ges ut av Svenska Ridsportförbundet, skickad hem till dig.
  • Du får ta del av klubbens många och varierade aktiviteter.

Medlemsavgiften betalas per kalenderår och är från och med 1 januari 2024:

405:- för seniorer (från det året du fyller 18)
280:- för juniorer.

Betala till föreningens postgiro 390807-6 eller swisha till 123 627 84 85. Ange namn och personnummer.

När du betalat ska du skicka e-post med all information till kassor@laggafrk.se. Var noga med att skriva vad din betalning gäller.

En bild

Publicerad: 2022-11-06